TENNISKOULUT KESÄLLÄ 2021

23.03.2021

Lasten ja nuorten tenniskoulut starttaavat tuttuun tapaan tänäkin kesänä. Tenniskoulu on tarkoitettu 6—15-vuotiaille tenniksestä innostuneille pelaajille, joiden aikaisempi pelikokemus voi olla mitä vain. Ilmoittautuminen alkaa huhtikuussa, ja ryhmäjaosta ilmoitetaan toukokuun lopussa.

Tenniskoulussa opetellaan tasojen mukaisesti tenniksen saloja pelien ja leikkien avulla ja iloisella mielellä ryhmissä Luuniemen tenniskentillä.

Harjoituksia pidetään 1—2 tuntia viikossa, ja yhden tunnin hinta on 10 €/pelaaja. Koko kesäkausi maksetaan kerralla ensimmäisten viikkojen aikana tenniskeskuksen kioskin kassalle. Tunnit ovat arkipäivisin klo 12—16-välillä. Kesän treenikausi kestää kesä-heinäkuun. Valmentajina toimivat seuran omat, tutut tennisnuoret.

Ilmoita osallistumisesta sähköpostilla osoitteeseen info@iisalmentennisseura.fi ja kerro viestissä osallistujan nimi, ikä, aikaisempi pelikokemus tenniksen parissa ja huoltajan nimi ja puhelinnumero. Mainitse myös, jos jollekin päivälle on mahdotonta sovittaa tennistreenejä.

Lisäksi jokaisen osallistujan on tänäkin kesänä tärkeää huomioida vallitseva koronatilanne. Treeneihin osallistutaan vain terveinä (ilmoitettava poissaoloista aina etukäteen valmentajalle), huolehditaan hyvästä käsi- ja yskimishygieniasta ja pyritään pitämään turvavälit parhaan mukaan. Toivottavaa olisi myös, että jokaisella pelaajalla olisi oma maila mukanaan.

Lisätietoa saa ensisijaisesti yläpuolella näkyvästä sähköpostiosoitteesta mutta myös puhelinnumerosta 044 0816591.