Sisäkauden sarjatennis 2021—2022 päivitystä

31.03.2022
ITS:llä takana vauhdikas sarjapeliviikonloppu

Viikonloppuna ITS:n molemmat joukkueet pelasivat runkosarjan viimeisistä jaettavista pisteistä kolmos- ja nelosdivareissa. ITS1 kohtasi sunnuntaina vihdoin YlTen ja voitti kamppailun hienosti 3-1.
ITS2 pelasi sekin voitokkaasti ja kävi pisteen ryöstöretkellä Jyväskylässä. Lauantaina vastaan asettui Jyväskylän Tennisseura 4 ja sunnuntaina JKT (Pietarsaari), jolta se piste taisteltiin.

"Pohjosen pojat (ja Makekin varmasti) hoitivat homman kotiin. Kakkosjoukkueelle ei edes olisi annettu lupaa sarjanousuun, joten hyvä näin", joukkueenjohtaja, varapj, loukkaantumisista kärsivä edustuksen kakkospelaaja, itsekin pohjosen poikia, Suikkanen kommentoi puhelinhaastattelussaan.

Kakkosjoukkueen pisteen voittanut pj Esa vastaa Suikkasen piikittelevään viestiin:

"Ykkösjoukkue anasti meiltä pelaajat, ja jouduttiin vetämään kaksi päivää Henkan kanssa kahdestaan. Sunnuntain dubbeli kaatui omaan suolanpuutteeseeni. Amatöörimainen virhe. Ei kuitenkaan olla katkeria, vaan keskitytään jo kesäkauteen, jonka peleihin ei sitten muuten kysytä Henkan kanssa ketään muita. Perrr****. "

Positiivista molempien joukkueiden kohdalla on sisäkauden sarjapaikkojen säilyminen, joka varmistui nyt viikonloppuna.ITS1:llä on vielä yksi peli pelaamatta, joka ratkaisee kolmos- ja nelosjoukkueiden järjestyksen.

ITS2 taasen on pelinsä pelannut ja sijoittui kuuden joukkueen lohkossaan (josta kolme joukkuetta vetäytyi jo alkumetreillä) kolmanneksi.

Tulokset:

YlTe-ITS1 1-3