Kesän kolmas ja viimeinen alkeiskurssi

15.07.2020

Aloitteleville aikuispelaajille suunnattu alkeiskurssi järjestetään heinäkuun lopussa viikolla 31.

Ryhmä kokoontuu kolmena päivänä viikossa lähinnä ilta-aikaan, ja harjoitusten kesto on kerrallaan kaksi tuntia. Ensimmäisen kerran jälkeen voidaan sopia yhteisesti seuraavan kokoontumisen aika. Kurssille mahtuu kahdeksan ensimmäiseksi ilmoittautunutta, joten varaa paikkasi heti laittamalla sähköpostia osoitteeseen info@iisalmentennisseura.fi. Kerro viestissäsi nimesi ja puhelinnumerosi ja otsikoi se: Alkeiskurssi. Vähimmäisosallistujamäärä on neljä. Kurssin hinta on 80 €.

Tunnit suunnitellaan terveysohjeistuksia noudattaen, ja turvavälit pyritään pitämään mahdollisimman hyvin. Osallistujia pyydetään ottamaan oma maila mukaan, jos sellainen vain löytyy.

Tervetuloa mukaan tenniksen vauhdikkaaseen menoon!