Kesän 2023 ensimmäinen alkeiskurssi

31.05.2023
Kesän ensimmäinen aloitteleville aikuispelaajille suunnattu alkeiskurssi pidetään viikolla 25 Luuniemen tenniskeskuksella. Ensimmäinen kokoontumiskerta on ma 19.6. klo 18–20, ja seuraavat kaksi kertaa sovitaan kurssilaisten kesken tuolloin.
Kurssi kestää 3x2 h, ja osallistumismaksu on 95 €/pelaaja (sisältää valmennuksen, kenttämaksun, pallot ja tarvittaessa lainamailan vuokran).

Alkeiskurssi on mitä parhain tapa hypätä mukaan tenniksen pelaamisen nautinnolliseen maailmaan. Kurssilla vuosikymmenten kokemuksen pohjalta valmentava Ari saa kyllä jokaisen osumaan palloon!

Varaa paikkasi ajoissa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@iisalmentennisseura.fi ja kerro viestissäsi nimesi ja puhelinnumerosi. Otsikoi viestisi Alkeiskurssi. Kurssille otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä enintään kahdeksan ja vähintään neljä pelaajaa.