ITS:n 60-vuotisjuhlavuosi 2021

23.03.2021

28. toukokuuta vuonna 1961 Iisalmen tennisseura liittyi muiden suomalaisten hienojen tennisseurojen joukkoon, ja tänä vuonna tuosta tapahtumasta tulee kuluneeksi 60 vuotta. Harmillisesti vallitsevan maailmantilanteen takia seura ei ole suunnitellut mitään suuria juhlallisuuksia, mutta juhlamieltä pidetään varmasti yllä koko kesän ajan Luuniemellä pelien merkeissä. Uusia palloja metsästä etsiessään, puuhun heitettyjä mailoja kurottaessaan, rajakiistojen vuoksi ensimmäisessä erässä kotiin lähtiessään ja sen kahdeksannenkin kaksoisvirheen jälkeen* ITS:läiset nostavat katseensa keltaisena liehuvaan seuran lippuun ja tuntevat lämmön läikähdyksen sydämissään. Ja saapuvat kentille seuraavanakin päivänä. Ainakin terassille.

ITS toivottaa kaikille pelaajilleen, jäsenilleen ja sydämeltään seuralaisilleen oikein hienoa 60-vuotisjuhlavuotta.

*Tapahtumat kerätty kesältä 2020. Nimet poistettu hermojen säästämiseksi.